Rīgas Domes (RD) Pilsētas attīstības komiteja trešdien atbalstīja RD lēmuma projektu par Ziemeļu transporta koridora 2.posma būvniecības ieceres akceptēšanu, kurā paredzēts izveidot automaģistrāli no Daugavgrīvas ielas līdz Vairoga ielai (Austrumu maģistrālei).
Lēmums nosaka, ka izskatāmi trīs alternatīvi trases risinājuma varianti un detalizēti izstrādājams trases skiču projekts, informēja RD Sabiedrisko attiecību nodaļā.

Viens no variantiem paredz Daugavas šķērsošanu pa urbto tuneli, kurš tālāk stieptos cauri pilsētai aptuveni 5 kilometru garumā, veidojot satiksmes mezglus Daugavgrīvas, Eksporta, Skanstes, Duntes un Vairoga ielu rajonā. Tuneļa vidējais dziļums būtu 18 metri, bet zem Daugavas – 37 metri.

Otrais variants paredz augsto tiltu pār Daugavu, ceļa pārvadus minētajās ielās un tuneli zem Miķeļa kapiem. Tilta augstums būtu 60 m.

Trešais variants paredz augsto tiltu, ceļa pārvadus Daugavgrīvas un Eksporta ielās un Ganību dambī un estakādi virs Skanstes, Upes un Gaujas ielām, apejot Miķeļa kapus.

Paredzams, ka Ziemeļu transporta koridora 2.posma būvniecība sāksies 2009.gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!