Viens no variantiem paredz Daugavas šķērsošanu pa urbto tuneli, kurš tālāk stieptos cauri pilsētai aptuveni 5 kilometru garumā, veidojot satiksmes mezglus Daugavgrīvas, Eksporta, Skanstes, Duntes un Vairoga ielu rajonā. Tuneļa vidējais dziļums būtu 18 metri, bet zem Daugavas – 37 metri.
Otrais variants paredz augsto tiltu pār Daugavu, ceļa pārvadus minētajās ielās un tuneli zem Miķeļa kapiem. Tilta augstums būtu 60 m.
Trešais variants paredz augsto tiltu, ceļa pārvadus Daugavgrīvas un Eksporta ielās un Ganību dambī un estakādi virs Skanstes, Upes un Gaujas ielām, apejot Miķeļa kapus.
Paredzams, ka Ziemeļu transporta koridora 2.posma būvniecība sāksies 2009.gadā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit