Ja salīdzinām ar citās pasaules valstīs veiktā pētījuma rezultātiem, secināms, ka Latvijas iedzīvotāji uz pārējo valstu fona ir liberāli un seksuāli aktīvi, brīžiem rada priekšstatu, ka robežojas ar seksuālu izlaidību.
Dati ļauj secināt, ka ģimenes koncepta loma komunikācijā mazinās. Sieviešu un vīriešu auditorija ir uzrunājama atsevišķi gan saturiski, gan pēc formas.
Reklāmas aģentūras "Euro RSCG Riga" direktors Ģirts Ozoliņš sacīja, ka seksualitātes loma komunikācijā ir gandrīz nepētīta tēma Latvijā. Jauno pētījuma secinājumu izmantojums reklāmas un sabiedrisko attiecību programmu veidošanā ļaus komunikāciju speciālistiem vēl par soli pietuvoties mērķa auditorijai - vēl precīzāk to uzrunāt, piedāvāt vīriešu un sieviešu auditorijai komunikāciju vēstījumos tieši to, ko tā gaida, un precīzi tā, kā sagaida.
Par vienu no relatīvi grūti sasniedzamu auditoriju komunikāciju speciālisti uzskata izglītotus vīriešus vecumā no 20 līdz 39 gadiem, ar vidēji lieliem un lieliem ienākumiem.
Pētījuma dati rāda, ka pēdējā mēneša laikā vairāk nekā puse šīs auditorijas ir skatījušies erotiskas vai pornogrāfiskas filmas, kā arī meklējuši pornogrāfisku informāciju internetā un citos medijos, tā sniedzot mārketinga speciālistiem iespēju apsvērt šo komunikācijas kanālu un raidlaiku televīzijā un internetā pēc plkst.23 aktīvāku izmantošanu iepriekš minētās auditorijas uzrunāšanai, jo šie kanāli un raidlaiki nav iepriekš pietiekami novērtēti.
Pētījuma dati rāda, ka Latvijas sabiedrībai ir neapmierinātas alkas pēc ekshibicionēšanās, jo vairāk nekā puse pētījuma dalībnieku minējuši vēlmi mīlēties publiskās vietās, piemēram, vilcienā, lidmašīnā vai birojā.
Mediju, komunikāciju, socioloģijas un attiecību eksperti, kas piedalījās diskusijā par pētījuma rezultātiem, minēja, ka šādas rīcības iemesli ir vēlme būt populāram, iespēja īstenot nerealizētās vēlmes, riskēt, gūt uzmanību vai arī gūt kādu papildu adrenalīna devu un piešķirt jaunas krāsas attiecībām.
Pētījuma dati liecina, ka Latvijas vīrieši ir daudz vairāk nobažījušies par seksuālo uzvedību un biežāk uzdod jautājumu, vai viņi ir normāli.
Aptuveni 30% vīriešu un tikpat daudz sieviešu, kas dzīvo ilgtermiņa attiecībās, uzskata, ka pārtraukts dzimumakts uzskatāms par labu kontracepciju.
Pētījuma dati rāda, ka visvairāk respondentu iepazīstas draugu pasākumos, tā apliecinot aizvien pieaugošo komunikāciju metodes no mutes mutē lomu.
Pētījumā piedalījās 500 respondentu no visas Latvijas vecumā no 15 līdz 50 gadiem.