Latvijas Pastā turpinās reorganizācijas un modernizācijas process, kura ietvaros uzņēmumā paralēli tiek ieviesti vairāki vērienīgi un savstarpēji saistīti projekti. No to sekmīgas ieviešanas ir atkarīga visa uzņēmuma attīstība un investīciju plāna līdz 2009. gadam sekmīga izpilde.
Neraugoties uz to, ka par modernizācijas projektiem atbildīgie darbinieki valdei regulāri ir snieguši ziņojumus par veiksmīgajiem projektu ieviešanas rezultātiem, pieaugošais klientu sūdzību skaits, kā arī pastnieku un pasta operatoru neapmierinātība ar darba organizāciju ir likusi Latvijas Pasta vadībai pieņemt ārkārtējas rīcības mērus, uzsākot dienesta izmeklēšanu, lai izvērtētu attiecīgu vadošo darbinieku darbību šo projektu realizācijas gaitā.
"Latvijas Pasts kā uzņēmums realizē kardinālas izmaiņas gandrīz visos darba organizācijas līmeņos. To, ko citi uzņēmumi modernizācijas ietvaros ir ieviesuši pakāpeniski aizvadīto 10 gadu laikā, Latvijas Pasts izplānoja un paredz ieviest paātrinātā tempā - faktiski uzņēmums, kurā vēl pirms 4 gadiem par normu tika uzskatīti skaitāmie kauliņi, caur koppapīru rakstītas kvītis un roku darbs, šobrīd strādā ar jaunām IT sistēmām, kases aparātiem un citām modernajām tehnoloģijām. Šādas pārmaiņas, protams, šķiet kardinālas arī ikvienam darbiniekam, kas apkalpo klientus, jo viņi vadošo darbinieku projektos pieļautās kļūdas izjūt viskrasāk. Latvijas Pasta vadība līdz šim ir devusi pietiekami lielu rīcības brīvību šo modernizācijas projektu realizētājiem un atbalstījusi viņus neparedzētu apstākļu gadījumos, tomēr šī brīža darba kvalitātes rādītāji viennozīmīgi prasa tūlītēju tiešu iejaukšanos un problēmu rašanās cēloņu izmeklēšanu," atzīst Latvijas Pasta valdes priekšsēdētājs - ģenerāldirektors Gints Škodovs.
Uz dienesta izmeklēšanas laiku, kas ilgs līdz š.g. 22. janvārim, no darba pienākumu veikšanas atstādināti preses pakalpojumu dienesta direktors, Latgales reģiona pārvaldniece un informācijas sistēmu direktors.