Līdz novadu darbības uzsākšanai pašvaldībām nepieciešams veikt pašvaldību kustamās un nekustamās mantas inventarizāciju, nolietotās mantas norakstīšanu, pašvaldības mantas grāmatvedības uzskaiti, lai sagatavotu tās nodošanu jaunizveidotajai novada pašvaldībai.
Tāpat nepieciešams nodrošināt pastāvīgi un ilgstoši glabājamo dokumentu sakārtošanu, to aprakstīšanu, kā arī dokumentu (vismaz līdz 1998.gadam) nodošanu attiecīgajā zonālajā valsts arhīvā. RAPLM aicina īpašu vērību pievērst dzimtsarakstu, bāriņtiesas un būvvaldes dokumentu sakārtošanai, kuri vēl nebūs nodoti valstij glabāšanā, un īslaicīgi glabājamajiem dokumentiem, kuriem uz novada pašvaldības izveidošanas dienu vēl nebūs beidzies glabāšanas termiņš.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit