Kopumā uz TAVA direktora amatu pieteicās 34 pretendenti. Konkursa komisija par piemērotāko kandidātu direktora amatā atzina Slokenbergu un rekomendēja ministram viņa kandidatūru virzīt apstiprināšanai amatā valdībā.
Slokenbergam ir 12 gadu pieredze vadošos amatos reklāmas aģentūrās. Slokenbergs no 1997. Līdz 2002.gadam ir bijis reklāmas aģentūras „Media House” direktors, bet kopš 2001.gada līdz 2009.gadam – „Media House Baltic” reģionālais direktors, paralēli viņš no 2003. Līdz 2009.gadam pildījis arī valdes locekļa amatu „Mediaedge:Baltic”. Pašlaik Slokenbergs strādā par konsultantu reklāmas aģentūrā „E-aģents”.
TAVA potenciālajam vadītājam ir divas augstākās izglītības – uzņēmējdarbībā un pedagoģijā, kā arī gadu gaitā viņš apmeklējis virkni dažādu kursu mārketinga un reklamēšanas jomās.
Jau vēstīts, ka iepriekšējais TAVA direktors Uldis Vītoliņš aizgāja no amata pēc tam, kad klajā nāca informācija par nekvalitatīvo SPA reklāmas video, kurā kāda vietējā uzņēmēja sliktā angļu valodā centās reklamēt SPA pakalpojumus Latvijā. Šis reklāmas video tika veidots par valsts naudu.