Tuneļa rakšana zem kapiem ietilpst Rīgas domes (RD) izvēlētajā risinājumā Rīgas Ziemeļu transporta koridora 2.posma - no Daugavgrīvas ielas līdz Gustava Zemgala gatvei - būvēšanai. Latvijas Būvinženieru savienības valdes loceklis, Transportbūvju sekcijas vadītājs Anatolijs Gulbis uzskata, ka šis ir veiksmīgākais variants, jo pretējā gadījumā ceļš būtu jābūvē uz estakādēm, iespējams, būtu jānojauc kādas mājas un apkārtnē būtu nepārtraukts troksnis. "Protams, te būs bedre, būs jāizdomā, kur likt izgrābtā grunts. Varbūt kaut kādu slēpošanas kalnu uzcels, ja tiktāl aizdomāsies," prāto Gulbis.
Savukārt RD Pilsētas attīstības departamenta (PAD) ārštata tehniskais eksperts Eduards Raubiško portālam "Delfi" klāsta, kā notiks tuneļa būvēšanas process. Pretēji Gulbja pieļautajam, ka paredzēts urbtais tunelis, Raubiško stāsta, ka šī ideja apsvērta, bet, tā kā pat urbšanas tehnikas noma ir ļoti dārga un tunelis tādā gadījumā maksātu divus miljardus latu, tā atmesta. Tuneļa būvēšanai izmantos tehnoloģiju, kurai, pēc Raubiško teiktā, latviska nosaukuma īsti neesot, bet krieviski to sauc "ščitovaja prohodka", kas latviski nozīmē aptuveni "iešanu cauri ar vairogiem".