Pirmajā vietā ir Somija, kurā sasniegts samazinājums par 14%.
Latvija arī uzslavēta kā strauji progresējoša valsts, kurā ar finansiāli iespējamiem un efektīviem veidiem izglābtas daudzas mazaizsargāto satiksmes dalībnieku dzīvības.
Latvija uzrādījusi pozitīvus rezultātus visās mazaizsargāto satiksmes dalībnieku grupās. Bojāgājušo motociklistu skaita samazināšanā Latvija ir otrā vietā Eiropā – samazinājums par 8%, bet negadījumu skaits, kas letāli beidzies gājējiem, krities par 7%, kas ir piektais labākais rezultāts Eiropā.
Latvijā riteņbraukšana kļūst arvien populārāka, kas nozīmē, ka velosipēdistu skaits ielās un uz ceļiem palielināsies. Paveiktie drošības pasākumi Latvijā ietver ietvju un veloceliņu izbūvi, apgaismojuma un brīdinājumu zīmju izvietošanu pie gājēju pārejām, kā arī stingrākus soda mērus gan gājējiem, gan velosipēdistiem. Tāpat skolēni līdz 9. klasei apgūst satiksmes noteikumus, turklāt jauniešiem ir iespēja piedalīties arī dažādos konkursos par satiksmes drošības jautājumiem.
Šādu rezultātu sasniegšanai ticis daudz paveikts, tomēr daudz darba vēl priekšā, bez tam, piemēram, 2010. gadā bojā gājušo motociklistu skaits Latvijā atkal pieauga. Tā kā motobraucēju drošības uzlabošana noteikta par prioritāti, paredzams, ka nākotnē varētu tikt veikti kādi izglītojoši pasākumi, kas uzrunās tieši šo satiksmes dalībnieku daļu.
Kopš 2001. gada uz Eiropas ceļiem bojā gājuši 169 000 mazaizsargātie satiksmes dalībnieki. Kopumā bojā gājušo gājēju un velosipēdistu skaitu izdevies samazināt par 34%, bet tos, kas miruši negadījumos, kuros iesaistīti motorizētie divu riteņu transportlīdzekļi – par 18% (PIN pētījums).