Viņš atzina, ka vairāk nekā divu gadu laikā bijušas vismaz desmit fotoradaru kartes un internetā klejojošā ir viena no pirmajām. Līdz ar to publiskajā telpā nonākusī karte īsti neatspoguļo patiesās radaru atrašanās vietas, jo dažviet radari ir pārcelti uz citām vietām.
"Protams, uz Salu tilta radari ir bijuši un būs, bet citviet tie ir pamainīti, tāpēc šī [pa internetu klejojošā] karte ir neprecīza," apgalvoja Zivtiņš. Viņš sacīja, ka informācija par radaru atrašanās vietām nav slepena. Līdz šim radaru atrašanās vietas publiski netika darītas zināmas, jo tās bieži mainījušās. Taču nākamajā ceturtdienā policija iepazīstinās ar atjaunoto radaru atrašanās vietu karti, ko varēs aplūkot pilnīgi visi, apgalvoja Zivtiņš.
Publiskojot foto radaru atrašanās vietas, spēkratu vadītāji, cerams, vairāk ievēros ceļu satiksmes noteikumus noteiktajos punktos, teica Zivtiņš. "Mūsu mērķis nav nopelnīt naudu soda naudās, bet gan tas, lai konkrētajos punktos samazinātu autoavārijās cietušo un bojāgājušo skaitu," apgalvoja policijas pārstāvis.
Fotoradaru atrašanās karte, ko policija sola darīt zināmu sabiedrībai jaunnedēļ, būs spēkā vismaz gadu, sākot no šā gada oktobra beigām. Oficiāli internetā izvietotā kartē būs norādīta katra radara atrašanās vieta un tās apraksts. Pēc gada karte atkal būs jāmaina, jo saskaņā ar normatīviem ik pēc gada jāmaina 10% radaru atrašanās vietu, piebilda Zivtiņš.