Viņš stāstīja, ka, apgāžoties vairākiem vilcienu vagoniem, vidē nonāca tehniskais šķīdinātājas un eļļas. Atbildīgie dienesti operatīvi veikuši visus nepieciešamos pasākumus, lai videi nodarītais kaitējums būtu pēc iespējas mazāks.
Pēc Avotiņa teiktā, vidē nonākušās eļļas nav tik bīstamas, jo tās ir vieglāk savācamas. Ievērojot to, ka augsne ir mitra un arī gruntsūdeņu līmenis ir augsts, tad no vilcienu vagoniem izlijušās eļļas tik ātri neiesūksies zemē un tās varēs veiksmīgi savākt, taču grūtāk būšot ar tehniskajiem šķīdinātājiem, kas ir ātri iztvaikojoša viela.
Vidē nonākušo vielu savākšanu nodrošinās kompānija ar kuru sadarbību būs panācis "Latvijas Dzelzceļa" (LDz). LDz uzdots izstrādāt pasākumu plānu avārijas seku likvidēšanai, paredzot arī pēc attīrīšanas darbiem gruntsūdens paraugu ņemšanu, lai pārliecinātos, ka vide nav piesārņota. Savukārt pašvaldība jau vakar ņēmusi pirmos paraugus no iedzīvotāju ūdens akām.
Paredzēts, ka vidē nonākušo vielu savākšanas darbi sāksies šodien.
Jau ziņots, ka Daugavpils novada Naujenes pagastā naktī no 8.janvāra uz 9.janvāri pie dzelzceļa stacijas "Krauja" avarēja un apgāzās kravas vilciens ar 16 cisternām, bet no piecām cisternām notika noplūde. Vilciena avārijas rezultātā vidē noplūda ap 150 tonnām bīstamo vielu un tika bojāti aptuveni 250 metri sliežu ceļa.
Pēc informācijas saņemšanas no Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienesta (VUGD) nekavējoties uz avārijas vietu devās Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālās vides pārvaldes (Daugavpils RVP) speciālisti, kuri klātienē izvērtēja situāciju un sekoja līdzi neatliekamo sanācijas pasākumu veikšanai negadījuma vietā. Operatīvi sadarbojoties atbildīgajiem dienestiem, jau naktī tika lokalizēta piesārņojuma noplūde, izveidojot aizsargvalni, aizberot meliorācijas grāvjus, kā arī izvietojot absorbentus izlijušo vielu izplatības ierobežošanai.