Vēstulē Kariņš norāda, ka starptautiskā lidosta "Rīga" ir nozīmīgs reģiona centrs transporta sakaru nodrošināšanā. Tā ir lielākā Baltijas valstīs un tā apkalpo 17 aviokompānijas.
Palielinoties administrācijas izmaksām, lidostas vadība pieņēma lēmumu iekasēt drošības nodevu par katru pasažieri 7 eiro apmērā. Nodeva attiecas uz tiem pasažieriem, kuriem jāiziet drošības pārbaude pirms lidojuma un tā stājās spēkā no 2012.gada 1.janvāra. Vienīgā aviokompānija, kura nav piekritusi šo drošības nodevu iekļaut biļetes cenā ir "Ryanair", kā rezultātā katram tās pasažierim, pirms došanās uz reisu lidostas kasē ir jāmaksā šī nodeva papildus nopirktajai biļetei.
Aizstāvot Latvijas patērētāju intereses, Kariņš jautā EK, vai šādi maldinot pasažierus par patiesajām biļetes cenām, "Ryanair" nepārkāpj Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu, kura nosaka vienotus noteikumus gaisa pārvadājumu sniedzējiem Eiropas Savienībā (ES). Tāpat Kariņš prasa, ko EK plāno darīt, lai šo patērētājiem un konkurencei nelabvēlīgo situāciju izlabotu.
Arī Latvijas Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, ņemot vērā patērētāju sūdzības, ir lūdzis Īrijas atbildīgo iestādi izskatīt "Ryanair" rīcību.
Atbilstoši Eiropas Parlamenta procedūrai, EK atbilde uz oficiālu deputāta jautājumu jāsniedz četru nedēļu laikā.
Kariņš strādā EP Rūpniecības, pētniecības un enerģētikas komitejā un Ekonomikas un monetāro lietu komitejā.