Nākamgad viena no valsts iestāžu prioritātēm būs uzlabot apkalpošanu, novēršot iedzīvotāju pārsūtīšanu no vienas iestādes vai darbinieka pie cita, norāda Valsts kancelejas direktore Elita Dreimane, kuras ieceres par nākamo gadu publicētas valdības mājaslapā.
Viņa uzskata, ka būtiski arī jāstiprina komunikācijas kvalitāte par iedzīvotājiem svarīgiem jautājumiem, īstenojot kampaņas, nodrošinot amatpersonu un ekspertu pieejamību saziņai arī sociālajās platformās un izmantojot modernu un iedzīvotājiem ērtu saziņas veidu, infografikas, video, mobilās aplikācijas un citus digitālus risinājumus.
Nākamajā gadā Valsts kanceleja galvenokārt strādās pie valsts pārvaldes cilvēkresursu darba pilnveides, turpinot samazināt administratīvo slogu un veidojot mazu un efektīvu valsts pārvaldi, klāsta Dreimane.
Dreimane atzinusi, ka valsts pārvaldes efektivitātes un godprātības pamatā ir tās darbinieks. Līdz ar to būtiski investēt cilvēkresursu kapacitātē, gan izglītojot, gan prasot rezultātus.
Valsts iestādes tiks aicinātas maksimāli elektronizēt valsts pakalpojumus un procesus, atsakoties no papīra dokumentu aprites, ieviest vienas pieturas aģentūras principu visos pakalpojumos, izrevidēt iestādes pārziņā esošo normatīvo regulējumu, izvērtējot vai darbinieku skaits ir samērīgs ar labumu, ko sabiedrība no tā gūst.