f64_080926_panorama_3_004
Foto: F64
Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) ir apstiprinājusi jaunā Latvijas Sabiedriskā medija (LSM) koncepciju, kas paredz piecu gadu laikā izveidot jaunu mediju, apvienojot Latvijas Televīzijas (LTV), Latvijas Radio (LR) un to interneta platformas. LMS mērķis būs būtiski palielināt auditoriju, un tas piecu gadu laikā prasītu 42 miljonu latu lielas investīcijas. Vienotā medija finansēšanai arī iesaka apsvērt nodevas izveidošanu un tai iezīmēt daļu no iedzīvotāju ienākuma nodokļa ieņēmumiem.

Par LSM mērķiem noteikts būtisks auditorijas pieaugums (no 50% Latvijas iedzīvotāju 2013. gadā līdz 75% Latvijas iedzīvotāju 2018. gadā), Latvijas spēcīgākā interneta medija izveide un sabiedrības interešu aizstāvība. LSM koncepcijas izveidē ir bijuši iesaistīti vairāk nekā 200 eksperti, kas pulcējušies 45 darba grupu sapulcēs.

LSM koncepcijā norādīts, ka tradicionālie mediji ir viena no jomām, kas "digitālās revolūcijas" ietekmē piedzīvo būtiskas, pat radikālas pārmaiņas. Veiksmīgākie sabiedriskie mediji Eiropā jau ir pieņēmuši kā realitāti, ka radio, televīzija vai internets ir tikai satura pārraidīšanas veidi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!