mikriņš
Aizvadītajā nedēļā portāls "Delfi" saņēma informāciju par problēmām ar sabiedriskā transporta kursēšanu maršrutā Jūrmala – Rīga. Portāla lasītājs Edgars ziņoja, ka "mikroautobuss, kam jānogādā pasažieri no Jūrmalas uz Rīgu vienkārši neieradās".

"Pieturā bija paziņojums, ka ir mainījies pakalpojuma sniedzējs no SIA "Jūrmala-SV uz AS "Liepājas Autobusu parks" (LAP) un ka mikroautobusu kursēšanas saraksts ir mainījies, tomēr nekāda jaunā saraksta nebija. Tā mēs pietura kādi astoņi cilvēki stāvējām kādas 30 minūtes un gaidījām transportu, kurš tā arī neieradās. Es pats nostopēju automašīnu un tiku līdz darbam, bet nezinu, kā ir ar citiem," pastāstīja Edgars.

Vēršoties pie jaunajiem pakalpojumu sniedzējiem portāls "Delfi" noskaidroja, ka pakalpojumu sniedzēju maiņa notikusi, "jo līdzšinējie pakalpojumu sniedzēji atteicās slēgt līgumus ar VSIA "Autotransporta direkcija" (ATD), bet LAP nolēma atsaukties ATD lūgumam un rast iespēju ļoti īsā laikā atrast situācijas pagaidu risinājumu".

"Atbalstot ATD, 2012. gada nogalē LAP pieņēma lēmumu darīt visu iespējamo, lai nodrošinātu sabiedriskā transporta pakalpojumu nepārtrauktību Latvijas vidienē, tai skaitā maršrutā Jūrmala - Rīga, 2013. gada janvāra mēnesī," pastāstīja uzņēmuma valdes Māris Ārbergs.

"Laiks sagatavoties pagaidu pārvadājumiem janvārī bija vien divas nedēļas, tomēr mums tas ir izdevies. Pirmās dienas pagaidu pārvadājumu nodrošināšanai ir bijušas sarežģītas un pilnas izaicinājumu, tomēr pasažierus esam nogādājuši galamērķos iesējami laicīgi. Pilnus kustības sarakstus plānojam nodrošināt katrā pieturā nedēļas laikā, jau šobrīd tie ir pieejami galapunktos un lielākajās pieturvietās, kā arī informatīvajā centrā 1188. Tuvākajās dienās saraksti būs pieejami LAP mājas lapā: www.lap.lv.

No 1. februāra stāsies spēkā Liepājas autobusu parka ilgtermiņa līgums ar ATD par pasažieru pārvadājumiem Latvijas vidienē. Pasažieriem tas nozīmē to, ka visi pārvadājumu un saistītie pakalpojumi tiks nodrošināti pilnā apmērā. Līdz tam aicinām pasažierus izturēties ar sapratni pāris nedēļas šajā situācijā, kas vienlīdz sarežģīta pasažieriem un pārvadātājiem," skaidroja Ārbergs.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!