"Šis ir pirmais jaunuzbūvētais tilts šajā gadsimtā un šajā gadu tūkstotī, kas uzbūvēts jūsu ērtībām, kā arī, lai biežāk tiktu apmeklēta skaistā Rīgas vieta - Vakarbuļļi," teica Bojārs.
"Skonto būves" prezidents Guntis Rāvis klātesošajiem uzsvēra, ka Latvijas celtnieki ir pierādījuši, ka var veikt lielus darbus, kāds ir šis tilts. Arī Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Guntis Pilsums apsveica visus klātesošos valsts svētkos un atgādināja, ka drīzumā Rīgā būs arī citi jauni tilti. Kā piemēru Pilsums minēja Dienvidu tiltu.
Tilta būvniecībā piedalījās firmas "Skonto būve" un "BMGS".
Līdz šim Bolderāju ar pārējo Rīgu savienoja vecais Buļļupes tilts, kurš vienlaicīgi kalpoja gan automašīnu, gan vilcienu satiksmei. Kad pāri tiltam brauca vilcieni, autosatiksme tika slēgta. Jaunais tilts uzbūvēts 11 mēnešu laikā, būvniecība noritējusi no šā gada februāra līdz novembrim.
Jaunais Buļļupes tilts ir 179 metrus un 20 centimetrus garš, tilta platums ir 18 metri, bet augstums no vidējā ūdens līmeņa līdz sijām - 7 metri. Pa tiltu varēs pārvietoties autotransports četrās kustības joslās, pa divām katrā virzienā. Izbūvēta arī trīs metrus plata gājēju ietve, bet tilta labiekārtošanas darbos tuvākā laikā tiks iekārtoti arī velosipēdistu celiņi katrā tilta pusē. Kopējā projekta vērtība ir trīs miljoni latu, informē būvētāji.
Uz tilta atklāšanu bija ieradušies arī dabas aizstāvji, kas protestēja pret Bolderājas naftas termināla celtniecību.
Kā aģentūrai LETA norādīja Daugavgrīvas iedzīvotāju iniciatīvas grupas pārstāve Ināra Raudere, iniciatīvas grupa, kurā ir ap 7000 Rīgas iedzīvotāju, iebilst pret naftas termināla celtniecību Rīgas jūras līča teritorijā. "Vilcieni, kas ies garām mūsu mājām, turklāt cauri visai Rīgai, avārijas gadījumā traģiski piesārņos vidi," teica Raudere.
Iniciatīvas grupas pārstāve arī norādīja, ka pats Rīgas mērs apgalvojis, ka naftas termināla celtniecība Bolderājā nav īstā vieta, to vajadzētu celt Mangaļsalā. Savukārt vides aktīvisti iebilst pret termināla būvniecību vispār.