Reklāmas veicina bezatbildīgu aizņemšanos, par "ātro kredītu" problēmu piektdien LNT raidījumā "900 sekundes" sacīja Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa.
"Ātro kredītu" lietā Vītoliņa akcentēja divas galvenās problēmas – netiek vērtēta kredīta ņēmēja maksātspēja, kā arī reklāmas tirgus veicina bezatbildīgu aizņemšanos.
Kredītu devēji neanalizē to, kāda ir klienta maksātspēja, kādi ir viņa ienākumi un izdevumi, uzsvēra PTAC vadītāja, sakot – tā pie kredīta tiek cilvēks, kuram ienākumu nav nemaz. Nereti "ātro kredītu" tīklos iekrīt jaunieši, kuri ir jau pilngadīgi, taču vēl paši nepelna. Vītoliņa uzskata, ka šī situācija ir jālabo, liekto kredītu devējiem izstudēt naudas prasītāja spēju naudu atmaksāt.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit