Koncepciju izstrādāja Valsts kanceleja sadarbībā ar augsta līmeņa ekspertiem. Koncepcijas stratēģija paredz ievērojami paaugstināt valsts pārvaldes galvenā resursa – cilvēku – motivāciju darbam, nodrošinot uz rezultātu, nevis procesu orientētu darbu. Tāpat stratēģija paredz uz klientu orientētas valsts pārvaldes modeļa attīstību, lai ievērojami uzlabotu sadarbību ar sabiedrību. Tāpat iecerēts praksē ieviest spēcīgu "vienas pieturas aģentūras" principu.
Valsts kancelejas direktora vietniece valsts pārvaldes un cilvēkresursu attīstības jautājumos Eva Upīte skaidro, ka koncepcijas mērķis ir atalgojuma sistēmas un jebkādu materiālo stimulu sasaiste ar darba mērķiem un rezultātu, izskaužot "trekno gadu" nepamatotās prēmijas un piemaksas.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit