Sacīkstēs kopskaitā startēja 40 sportistu - 26 folkreisā un 14 autokrosā. Gaidīto lietuviešu konkurences nebija, viņi neieradās, iespējams, tālab, ka svinēja savas valsts 95. gadskārtu.
Folkreisā arī "Mūsā" stabili turpināja braukt līdzšinējie kopvērtējuma līderi Renārs Ēķis no Jelgavas Autocross.lv folkreisa komandas un Mārtiņš Starks no Rīgas "Streamline Racing", bet uzvarēja siguldietis Ivo Gabrāns. Kā komentēja autosporta speciālisti, Gabrāna uzvarai pamatīga veiksmes deva. A fināla startā Ivo auto noslāpa, tālab pārējie konkurenti aizbrauca garām. Taču izrādījās, ka aizmugurējās rindās Rihards Dainis bija pieļāvis pāragru startu, šīs kļūmes dēļ brauciens tika apturēts. Līdz ar to I. Gabrānam bija vēl viena iespēja, kuru puisis ļoti labi izmantoja.
Lai arī mums ir tik laba un starptautiski atzīta sacensību trase, vietējo autosportistu trūkst. Pērn folkreisā brauca bijušais baušķenieks Edgars Mežezers, taču pēc auto kūleņa Vecpils posmā viņa mašīna guļ lūžņos, un pats šajā sezonā redzams tikai skatītājos. Citam auto pietrūkst naudas.
No Vecumnieku novada Stelpes folkreisā piedalās Ainārs Kučinskis, kurš ar 15 punktiem kopvērtējumā pašlaik ir 14. vietā. Taču 4. posmā "Mūsā" viņš nestartēja, jo netika pielaists pie sacīkstēm. A. Kučinskis pēc vairākkārtējiem tehniskās komisijas aizrādījumiem iepriekšējos posmos nebija novērsis trūkumus mašīnas sagatavošanā, tāpēc šoreiz netika pielaists sacensībām, iemeslu skaidro LAF preses dienesta vadītājs Viesturs Saukāns.
Sestdien trasē veiksmes nebija arī bijušajam baušķeniekam Edgaram Bullem, viņš punktus neguva. Jelgavnieku, cēsnieku vārdi tautas autosportā redzami vairumā, baušķeniekiem savējo morālā un finansiālā atbalsta trūkst.
Folkreisā vēl kāds mūsējais sportists cīnās, turpretī autokrosā šosezon no Bauskas puses vairs nebrauc neviens. Vietējiem līdzjutējiem nav, par ko fanot, nav īsti mērķa sacīkstes apmeklēt. Vairākus gadus startējis Mareks Tauriņš, bet sestdien "Bauskas Dzīve" viņu "Mūsā" sastapa skatītāju pulkās. Mašīnai vajag jaunu motoru, visu citu pats savām rokām saķīlētu, teic Mareks.
Sacīkšu organizators un trases saimnieks Edgars Maišelis aicina baušķeniekus vairāk lepoties ar saviem cilvēkiem un atbalstīt autosportu un braucējus: "Visi skandina, ka Jelgava ir Zemgales pērle, bet "Mūsas" komplekss ir Eiropas dimants. Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA) atzinusi Mūsas trasi par drošāko Eiropā, tai līdz 2015. gadam ir piešķirta FIA licence. Šāda licence ir tikai astoņām autokrosa trasēm Eiropā. Vai tiešām vietējie ļaudis, uzņēmēji, pašvaldība nevar palīdzēt pašmāju sportistam savākt tos dažus tūkstošus latu, lai viņš varētu startēt autokrosa sacīkstēs? Tas taču ceļ mūsu prestižu! Es solu, ka ikviens, kurš būs Mareku Tauriņu sponsorējis, saņems uz sezonas sacīkstēm brīvbiļetes A tribīnēs."
Šī sezona Mūsas trasei rit jubilejas zīmē, jo pirms 35 gadiem - 1978. gada sākumā - Bauskas rajonā, Mūsas krastā pie Pamūšas parka, tika izveidota motokrosa trase. Turklāt aprit 10 gadu, kopš Pēteris Neikšāns trasi nodevis Maišeļu ģimenei un sacensības te rīko sporta kompleksa "Mūsa" kolektīvs. Šajos gados trase aizvien labiekārtota, tiesnešiem, sekretariātam, komisāriem nu ziemā ir siltas darba telpas, sportistiem, darbiniekiem, skatītājiem pieejama visa infrastruktūra - elektroinstalācija, ūdensvads, kanalizācijas un notekūdeņu sistēma, izveidots apskaņošanas tīkls, gāzes sistēmas un bezvadu platjoslas interneta pieslēgums.
Sportisti "Bauskas Dzīvei" vienmēr atzīst, ka "Mūsā" ir ļoti labi apstākļi, sacensību organizatoriskais līmenis augsts, pati trase braukšanai interesanta. Skatītāji gan bieži pauduši neapmierinātību par dārgajām biļetēm.
Viens no krosa sacīkšu rīkotājiem Elvijs Maišelis stāsta, ka jau cītīgi gatavojas Eiropas čempionāta autokrosā 1. posma sacīkstēm, kas te notiks 25. un 26. maijā. Būs arī jaunums - NEZ Ziemeļeiropas autokrosa sezonas pēdējais posms 7. un 8. septembrī.