"Ceļu stāvoklis kopumā ir vidējs, bet daudzi no tiem ir sliktā stāvoklī. Cik finansējums atļauj, cenšamies to stāvokli uzlabot, taču, kā zināms, ar finansējumu ir problēmas," teica Pāže.
Viņš norādīja, ka ierobežotā finansējuma dēļ uz daudziem ceļiem 15–20 gadu ir veikts ļoti maz darbu. "Ja finansējuma problēmas netiks atrisinātas, agri vai vēlu kāds no valsts ceļiem būs jāslēdz. Ekonomika mums ir tāda, kāda ir, ceļu tīkls pietiekami biezs un iedzīvotāju skaits pietiekami mazs. Faktiski varētu būt jāpieņem ļoti sāpīgi lēmumi," atzina LVC vadītājs.
Tāpat viņš uzsvēra, ka bažas māc arī tiltu stāvoklis. "Uztraucamies, ka tie nenonāk avārijas stāvokli. Sliktā stāvoklī ir ļoti daudz tiltu. Kaut vai var paskatīties uz viaduktu tiltu stāvokli pie "Sēnītes". Šādu tiltu ir ļoti daudz," pastāstīja Pāže.
Viņš arī norādīja – ja 2014.gadā būtiski samazināsies pieejamie Eiropas Savienības fondu līdzekļi autoceļu rekonstrukcijai, ceļu būvnieki Latvijā cels cenas. "Svarīgi ir, lai finansējums ceļiem būtu stabils un paredzams, taču, ja nākamgad apsīks ES fondu finansējums, par to maksās visi, jo ceļu būvniekiem būs jāceļ cenas," piebilda LVC valdes priekšsēdētājs.
LVC pārvalda valsts autoceļu tīklu, administrē valsts autoceļu tīkla finansējumu un organizē iepirkumus valsts vajadzībām LVC ir izveidoti 2004.gada nogalē un pieder valstij.