Ar lielu iecietību un izpratni šo vietu ar velosipēdu apbraucu laikā, kad tika turpināta Vienības gatves ielas labošana.
Iepriekšējā dienā iztālēm ievēroju,ka luksoforu darbība ir atjaunota. Tā nu no rīta devos pa šo ceļu, jo tas ir īsākais ceļš uz manu darbavietu. Krustojums, zaļā gaisma. Lēnām minos pāri krustojumam. Kā jau ierasts, lai izvairītos no pārsteigumiem, uzmanīgi paveros uz abām pusēm, jo šajā krustojumā sevišķi jāuzmanās no "taksīšiem", kas ignorē velobraucējus. Kā arī, kā novērots, no neuzmanīgām autobraucējām, kas, iespējams, cenšoties paspēt izbraukt pie dzeltenās gaismas, dažreiz apstājas tieši uz gājēju pārejas. Tā arī bija šorīt. Kāda dāma tomēr paspēj nobremzēt tieši pie manis. Mirklis tiek veltīts neuzmanīgajai braucējai. Labi,ka esmu pāri ielai, bet... Seko apmalīte un aiz tās bedre!!! Nav pārāk liela -kautkā pārklunkurēju pāri. Bet izbīlis pamatīgs un sabojāts rīts. Iepriekš šīs bedres nebija. Visu var saprast,bet brīdinošas zīmes tur nebija! No pretējās puses šo bedri redzēt nav iespējams. Vai tas ir kāds joks?
Vakarā situācija nebija mainījusies. Acīmredzot tā arī būs kādu laiku.
"Vienības gatves posmā no Ozolciema līdz Kaplavas ielai notiek būvdarbi, līdz ar to autovadītājiem, velobraucējiem un gājējiem ikdienā jārēķinās ar nelieliem ierobežojumiem. Ap būvobjektu ir izliktas brīdinošas ceļa zīmes, ka Vienības gatves posmā notiek būvdarbi. Lai uzlabotu gājēju un velobraucēju drošību, Satiksmes departaments uzdevis būvniekiem izlikt papildus brīdinājuma zīmes," skaidro Rīgas domes Satiksmes departamenta sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Ilze Dišlere.
Vienības gatves rekonstrukcijas darbi posmā no Ozolciema ielas līdz Kaplavas ielai tika atsākti jūlija beigās un tos plāno pabeigt līdz būvsezonas beigām – novembrim. Šajā laikā tiks pabeigts arī veloceliņš, kas tiek apvienots ar gājēju ietvi (katram sava josla). Līdz ar Vienības gatves posma rekonstrukcijas pabeigšanu, viss posms tiks paplašināts un izveidotas četras satiksmes joslas bez sadalošās joslas. Savukārt pie krustojuma ar Ozolciema ielu tiks izveidota papildus joslas pagriezienu manevriem. Blakus pamatbrauktuvei tiks izbūvēta vietējās satiksmes josla, tādējādi atslogojot pamatbrauktuvi no vietējās satiksmes transportlīdzekļiem un samazinot tiešo pieslēgumu skaitu pamatbrauktuvei. Vietējās satiksmes josla būs 250 metru garā posmā blakus pamatbrauktuvei ielas labajā pusē.
Lai paaugstinātu satiksmes drošību un uzlabotu satiksmes plūsmu tiks uzstādīti luksoforu objekti Vienības gatves un Ozolciema ielas krustojumā un rekonstruēti luksofori Bārbeles un Bērzlapu ielas krustojumos ar Vienības gatvi, skaidro Dišlere.