Konkursā par Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas atpazīstamības veicināšanas kampaņas īstenošanu izraudzīta SIA "Mooz!", liecina nodibinājuma "Rīga 2014" mājaslapā publicētā informācija.
SIA "Mooz!" piedāvājums atzīts par saimnieciski visizdevīgāko, kā arī tas ieguvis vērtētāju visaugstāko punktu skaitu. Konkursa uzvarētājs atpazīstamības veicināšanas kampaņu iecerējis īstenot par 29 882 latiem, neskaitot pievienotās vērtības nodokli.
Kopumā konkursā tika saņemti pieci piedāvājumi. Bez SIA "Mooz!" savus piedāvājumus iesniedza arī SIA "Guilty", SIA "P.R.A.E. Sabiedriskās attiecības", SIA "Mindset Communications" un SIA "MMS Communications Latvia" filiāle "Publicis Latvia".
Konkursa rīkotājs vēlējās saņemt tādu piedāvājumu, kas nodrošinātu iespējami plašu informatīvo kampaņu.
Kampaņa ir vērsta uz to, lai no šā gada 14.oktobra līdz 2014.gada 19.janvārim ikviens Latvijas iedzīvotājs tiktu aicināts sagaidīt Eiropas kultūras galvaspilsētas gadu un aktīvi piedalīties Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas atklāšanas pasākumos, kas norisināsies no 2014.gada 17.janvāra līdz 19.janvārim.
Kampaņas mērķis ir ikviena Latvijas iedzīvotāja iesaiste un ieinteresēšana par "Rīga 2014" programmu un atklāšanas nedēļas programmu ar interaktīviem un netradicionāliem komunikācijas risinājumiem, kā arī vēlams panākt, ka ikviens Latvijas iedzīvotājs gaidāmajā Eiropas kultūras galvaspilsētas gadā jūtas kultūras vēstnesis citiem. Tāpat kampaņas mērķis ir iesaistīt mazos un vidējos uzņēmumus, īpaši viesmīlības un tūrisma nozarē, un panākt, lai ikviens zinātu, ka Eiropas kultūras galvaspilsētas gada aktuālā programma un pamatinformācijas iegūšanas kanāls ir kultūras portāls "www.riga2014.org".
Atpazīstamības veicināšanas kampaņas mērķa grupa ir ikviens Latvijas iedzīvotājs un rīdzinieks dažādās vecuma un interešu grupās, kā arī personas, kas ikdienā lieto latviešu vai krievu valodu, kā arī Latvijas uzņēmumi, kuru profils ir tūrisma un viesmīlības servisa sektors.