Pēc viņas teiktā, reklāmas baneri tiks veidoti kā vizuāls informatīvs vēstījums ikvienam pa autoceļu Rīga-Sigulda-Veclaicene braucošajam, arī tūristiem no Krievijas, kas nereti piestājot vien pie šosejas malā esošās kafejnīcas, nemaz nezinot, ka pavisam netālu no šosejas ir Smiltene, kurai ir plašs un bagātīgs tūrisma piedāvājums.
Patlaban esot uzstādītas abu stendu konstrukcijas, taču to saturiskais piepildījums vēl top. Aizvadītajā nedēļa noslēgusies Smiltenes novada TIC rīkotā iedzīvotāju aptauja par Smiltenes novadu un pilsētu raksturojošajiem elementiem, un aptaujā savu atsaucību izrādījuši 66 iedzīvotāji.
Kā pastāstīja Veismane, atbilžu vidū līdera pozīcijas ieņēmuši Smiltenes novada dabas objekti, tostarp reljefs, ezeri, dažādas dabas ainavas un parki. Tāpat iezīmētas arī izjūtas, kas iedzīvotājiem asociējas ar Smilteni, tostarp latviskums, klusums, miers un vienlaikus arī rosība. Savukārt trešajā vietā ierindoti paši iedzīvotāji. Tie raksturoti kā atvērti, entuziasma pilni, uzņēmīgi un rosīgi. Atbildēs minēti arī citi elementi, ar ko iedzīvotājiem asociējas Smiltenes novads.
Pēc Veismanes teiktā, balstoties uz iedzīvotāju aptaujas un citu ieteikumu apkopojumu, tiks veidots abu vizuāli informatīvo stendu saturiskais piepildījums - baneris, lai tas būtu pietiekami informatīvs un tajā pašā laikā nebūtu pārpildīts ar informāciju par Smiltenes piedāvājumu.
Info stendi pilnībā varētu būt gatavi 2014.gada janvārī.
Kā norādīja Veismane, patlaban plānots informāciju banera formā izvietot divos lielajos stendos, taču ar laiku ideju varētu attīstīt un informācija varētu būt pieejama arī autobusu pieturās un citviet.
Abu stendu izveides izmaksas ir aptuveni 2720 latu, ieskaitot baneru idejas apstrādi, stendu ierīkošanu, metāla konstrukciju izveidi un citus saistītos pasākumus.