Līdz ar to tiek pārkāptas bērnu tiesības un netiek nodrošinātas vislabākās intereses, ir pārliecināts tiesībsargs, kura birojs 2013.gada nogalē īstenojis pētījumu par bilingvālo izglītību un tās ietekmi uz integrāciju sabiedrībā.
Novērota cēloņsakarība starp skolas administrācijas, skolotāju nostāju par izglītības kvalitāti, valsts valodas nepieciešamību un bērnu zināšanu līmeni. Skolās, kur skolas vadībai ir stingra nostāja par normatīvo aktu ievērošanu, mācību priekšmets tika pasniegts atbilstoši programmā noteiktajam un netika konstatēti gadījumi, ka skolotāji nezina valsts valodu, secināts pētījumā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit