"Mana mamma ir pensionāre, visus rēķinus nomaksā laikā. Pēdējo rēķinu - 4,45 lati - viņa samaksāja 27. decembrī pasta nodaļā "Sakta". Taču pēkšņi, 9. janvārī, viņa saņēma "Lattelecom" īsziņu ar informāciju, ka pēdējo rēķinu nav samaksājusi un ka tiek atslēgts televīzijas signāls. Ļoti izbrīnīti piezvanījām 177 un saņēmām atbildi, ka uzņēmums nav saņēmis samaksāto summu un ka jādodas šo problēmu risināt uz "Lattelecom" klientu apkalpošanas centru Brīvības ielā.
Paņēmusi dokumentus, devās turp. Apkalpošanas centrs bija pilns ar cilvēkiem, kuri ieradušies risināt identisku problēmu. Rindā viņai nācās stāvēt 40 minūtes, jo klientus apkalpoja tikai divi klientu apkalpošanas operatori. Sagaidījusi savu kārtu pie operatora un parakstījusieiesniegumu, mamma pievienoja čeku. Uz jautājumu par notikušā iemesliem, operators atbildēja, ka rēķina numuram bijis jāpieliek papildu rēķinā norādītās zīmes, ko pasts acīmredzot nav izdarījis, tāpēc rēķins nav pienācis.