Lattelecom velosipēdu prezentācija - 26
Foto: DELFI
"Vēlos pastāstīt, kā uz jauno valūtu pārgājis visiem tik zināmais uzņēmums "Lattelecom". Kontekstā ar nule notikušajiem pārpratumiem Valsts Ieņēmuma dienestā, man rodas jautājums, kāpēc privātie uzņēmumi bija spiesti gatavoties pārejai uz eiro, pērkot starta komplektus, pārveidojot cenrāžus, pārprogrammējot kases aparātus, turklāt tika cieši uzraudzīti un biedēti ar sodiem, bet valsts struktūras izrādījušās banāli negatavas iespējamām problēmām un nespējīgas operatīvi risināt radušos sarežģījumus?," portālam raksta lasītāja Elena.

"Mana mamma ir pensionāre, visus rēķinus nomaksā laikā. Pēdējo rēķinu - 4,45 lati - viņa samaksāja 27. decembrī pasta nodaļā "Sakta". Taču pēkšņi, 9. janvārī, viņa saņēma "Lattelecom" īsziņu ar informāciju, ka pēdējo rēķinu nav samaksājusi un ka tiek atslēgts televīzijas signāls. Ļoti izbrīnīti piezvanījām 177 un saņēmām atbildi, ka uzņēmums nav saņēmis samaksāto summu un ka jādodas šo problēmu risināt uz "Lattelecom" klientu apkalpošanas centru Brīvības ielā.

Paņēmusi dokumentus, devās turp. Apkalpošanas centrs bija pilns ar cilvēkiem, kuri ieradušies risināt identisku problēmu. Rindā viņai nācās stāvēt 40 minūtes, jo klientus apkalpoja tikai divi klientu apkalpošanas operatori. Sagaidījusi savu kārtu pie operatora un parakstījusieiesniegumu, mamma pievienoja čeku. Uz jautājumu par notikušā iemesliem, operators atbildēja, ka rēķina numuram bijis jāpieliek papildu rēķinā norādītās zīmes, ko pasts acīmredzot nav izdarījis, tāpēc rēķins nav pienācis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!