"Galvenā problēma, ar ko Liepājas lidostai būs jāsaskaras, ir Palangas lidosta, kurā jau ir iezīmējies lidojumu tīkls un ir labākas tradīcijas starptautisko pasažieru pārvadājumu jomā," sacīja Linkaits, norādot, ka divām lidostām 70 kilometru attālumā būs visai problemātiski konkurēt.
Linkaits uzskata, ka Liepājas lidostai, lai varētu pastāvēt, jāmeklē no Palangas lidostas darbības atšķirīga niša - čarterlidojumi vai kādi citi pārvadājumi.
"Iespējamo pasažieru tvērums Liepājas lidostai nav nemaz tik liels," sacīja Linkaits. "Nelieli, atsevišķi reisi ir iespējami, ja tos atbalsta pašvaldība vai arī ir kādas citas intereses, piemēram, grupu lidojumi, kur ir iestrādāts maršruts."
Jau ziņots, ka būvdarbus Liepājas lidostā plānots sākt jau šogad un tie ilgs līdz nākamā gada pavasarim. Pēc būvdarbu pabeigšanas lidlaukam būs jāveic sertifikācija, līdz ar to Liepājas lidosta komercreisiem būs pieejama vien 2015. gada rudenī.
SIA "Aviasabiedrība Liepāja" valdes loceklis Agris Sprūde intervijā "Rietumu Radio" iepriekš sacīja, ka perspektīvākie galamērķi no Liepājas lidostas varētu būt Maskava, Sanktpēterburga, Hamburga, Berlīne, Stokholma un Oslo, sacīja Sprūde, norādot, ka arī Kopenhāgena ir lielisks galamērķis, taču šajā maršrutā būtu jākonkurē ar Palangas lidostu, līdz ar to šāda reisa esamība no Liepājas būtu rūpīgi jāizvērtē.
Patlaban apstiprinātais finansējums lidostas rekonstrukcijai ir 2,8 miljoni latu, no tiem 85% ir Eiropas Savienības fondu atbalsts, bet 15% - pašvaldības finansējums.