LET_11023315
Foto: LETA
Lai gan kopš kultūras galvaspilsētas gada atklāšanas pagājis jau mēnesis, no ārvalstīs iecerētās vērienīgās reklāmas kampaņas nav ne miņas, raksta "Dienas Bizness".

Tūrisma attīstības valsts aģentūra (TAVA) sola, ka reklāmas aktivitātes vēl būs, bet reklāmas nozarē strādājošie ir neizpratnē. Neīstenojot reklāmas kampaņu, Latvija varot zaudēt arī reklāmas kampaņas iepirkumam piesaistītos Eiropas Savienības līdzekļus.

Pērnvasar TAVA izsludināja konkursu par starptautisku kultūras tūrisma reklāmas kampaņu. Tās kopējās izmaksas lēstas 1,3 milj. eiro (bez PVN).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!