"Norautās lentītes pēc tam var redzēt kopā sasietas un piekārtas pie drēbju skapīša," ziņo anonīmais aculiecinieks.
Atsaucoties uz šo publikāciju, aviokompānija "airBaltic" portālam atsūtījusi savu komentāru par notikušo. "Latvijas medijos ir parādījušās ziņas no pašlaik nepārbaudītiem avotiem par "airBaltic" it kā veiktu papildus bagāžas apstrādi, noņemot tai piestiprinātus priekšmetus.
"airBaltic" norobežojas no šīm publikācijām, vienlaikus atgādinot, ka aviokompānijas prioritāte ir zemas izmaksas. Lai "airBaltic" biļetes maksātu no 29 eiro, mēs nevaram atļauties papildus izmaksas bagāžas apstrādei, noņemot no tās dažādus priekšmetus - Lieldienu zaķus, lojalitātes programmas piekariņus, svītrainas lentīnes varavīksnes vai oranžmelnās krāsās.
Ja "airBaltic" uzņemtos šādas bagāžas papildus apstrādes izmaksas, tas samazinātu aviokompānijas peļņu, kas pērn bija 1 miljona eiro apmērā," norāda "airBaltic" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.
Sūtiet arī savas reportāžas un saņemiet balvu - dāvanu karti 30 eiro vērtībā "Lage" restorānu - "Gan bei", "Thali" - apmeklējumam.
Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet nereģistrētajiem autoriem reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!