Partiju reklāmas - 5
Foto: DELFI
Vairumā gadījumu partiju programmas Eiropas Parlamenta vēlēšanām ir vien tukši solījumi. "Varbūt 10% nav tukšu solījumu, bet kas ir raksturīgi – visi solījumi – jāsamazina, jāpalielina, jānosaka, viss ir varbūtības formā, bet par to, kā – tas nav darīts," LTV raidījumam "de facto" saka Rīgas Stradiņa universitātes lektore Simona Gurbo.

Vismaz daļa politiķu vēlmi tikt pie darba Eiroparlamentā apliecinājuši visai spilgti – rotājot daudzstāvu mājas sienu, uzrunājot autovadītājus no priekšā braucošā autobusa logiem vai mikrorajonu māju liftos paužot sašutumu, ka ļaunā vara neļauj skatīties ierastos TV kanālus. Tajos, starp citu, kādu laiku politiskās reklāmas neredzēsim – tās mēnesi pirms vēlēšanām televīzijā nav ļautas.

Visas šīs reklāmas vieno viena kopīga iezīme – tajās gandrīz nekā nav no tā, ko partijas raksta savās priekšvēlēšanu programmās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!