Viņa skaidro, ka ministrija, piedaloties Pārresoru koordinācijas centra (PKC) darba grupā, vairākkārt ir uzsvērusi šo argumentu.
Kā ziņots, valdībā iesniegti noteikumu grozījumu projekti par braukšanas maksas atvieglojumiem, kas paredz, ka personām ar pirmo vai otro invaliditātes grupu, personām līdz 18 gadu vecumam ar invaliditāti, kā arī bāreņiem un bez vecāku gādības palikušiem bērniem un politiski represētām personām nāksies sabiedriskā transporta biļeti iegādāties par pilnu maksu un braukšanas izdevumus pēc tam kompensēs Satiksmes ministrija no valsts budžeta.
LM esot vērsusi uzmanību, ka e-talona vai bankas sīkmaksājumu kartē jābūt ielādētai elektroniskai informācijai vai tai jādarbojas kā autorizācijas kodam, dodot personai tiesības saņemt braukšanas maksas atvieglojumus, neparedzot nepieciešamību ieguldīt personīgos līdzekļus, - tieši tā apsvēruma dēļ, ka personai var nepietikt līdzekļu biļešu iegādei vai līdzekļu vispār nav, piemēram, bērnam ar invaliditāti.
Ņemot vērā šos argumentus, Labklājības ministrija uzturēšot minēto iebildumu arī Ministru kabineta noteikumu projektu saskaņošanas procesā.
Tiesībsarga birojā norādīja, ka patlaban eksperti izvērtē piedāvātās jaunās izmaiņas un argumentētu pozīciju gatavojas sniegt nākamās nedēļās laikā.
Kā ziņots, Satiksmes ministrijai tika uzdots izvērtēt nepieciešamību izveidot darba grupu, lai sagatavotu priekšlikumus un piedāvātu iespējamos risinājuma variantus personu ar invaliditāti identifikācijai un uzskaitei.
Lai nodrošinātu jautājumu par sabiedriskajā transportā pārvadāto personu ar invaliditāti uzskaites un identificēšanas problēmu analīzi un izstrādātu priekšlikumus problēmu risināšanai, tika izveidota darba grupa PKC vadībā. Tās uzdevums bija sagatavot un iesniegt Ministru kabinetā priekšlikumus līdz 1.maijam. Savukārt līdz 2014.gada 1.jūlijam jāziņo Ministru kabinetam par veiktajiem pasākumiem atvieglojumu administrēšanas kārtības precizēšanā sabiedriskajā transportā pārvadāto personu uzskaites un identificēšanas problēmu risināšanai.