LET_11241343
Foto: LETA

Pirms vēlēšanām reklāmās izmantoto frāzi "cilvēks ir vissvarīgākais" Latvijas Universitātes (LU) Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultātes profesors Ivars Austers uzskata par sliktu reklāmu, bet partiju aģitācijā izmantot sabiedrības nodalīšanu krievos un latviešos viņš sauc par negodīgu un bezgaumīgu reklāmu tēmu.

LU izdevumam "Alma Mater" Austers norāda, ka labas reklāmas gadījumā tajā izmantotajā sauklī katrs var saskatīt to, ko vēlas. Politiķes Ivetas Grigules (ZZS) reklāmās izmantotā frāze "cilvēks ir vissvarīgākais" ir vienkārša, bet "tur nav brīvas vietas, kur kaut ko interpretēt un lieliem ļaužu pulkiem saskatīt", jo "pēc noklusējuma politika ir domāta cilvēkiem".

Tomēr speciālists atzīst, ka arī vājai reklāmai var palīdzēt citu ietekmes faktoru kombinācija.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!