"Nekavējoties zvanīju "Nordea" bankai, kur man apstiprināja, ka darījums noticis veiksmīgi. Aizdomu mākts, sāku vērīgāk aplūkot pašu bankomātu. Neierasti šķita, ka naudas atvere (atverei piestiprinātais panelītis, skatīt fotogrāfijās) atradās bankomāta ārpusē, nevis dziļumā, kā ierasts.
Ieskatoties rūpīgāk, uz naudas izdošanas atveres "panelīša" ārmalām pamanīju caurspīdīgas līmes punktiņus.
Devos pie degvielas uzpildes stacijas darbinieka un palūdzu skrūvgriezni, ķēros "pie darba". Kad biju noņēmis "paneli", tam otrā pusē ieraudzīju piestiprinātu divpusēju skoču, pie kura bija pielipusi mana banknote.
Savdabīgi, ka, ziņojot policijai, tā neizrādīja nekādu interesi par šo gadījumu, bet ieteica sazināties ar "Nordea" banku, ko es arī darīju, taču arī tās darbinieki par šo gadījumi nebija sevišķi ieinteresēti. Vēlos brīdināt cilvēkus un aicināt būt vērīgiem, jo pirmā doma, kas iešaujas prātā, dzirdot naudas skaitīšanas skaņu, bet neieraugot pašu banknoti, ir: automāts to "norijis" un ieskaitījis atpakaļ kontā," raksta Edgars.
Signe Lonerte, bankas "Nordea" sabiedrisko attiecību speciāliste: "Par bankomātu tīkla darbību Rīgā un reģionos, kā arī par to drošību atbild bankas partneris un pakalpojuma sniedzējs. Sazinoties ar partneri par šo konkrēto gadījumu, banka saņēma apstiprinājumu, ka notikuma brīdī klients vērsies bankas sadarbības partnera kontaktu centrā, sniedzot informāciju, kas norādīta interneta portāla rubrikā.
Pēc šīs informācijas saņemšanas, pakalpojuma sniedzējs ieradies notikuma vietā, pārbaudījis bankomātu, savedis to darba kārtībā un apkopojis pierādījumus, kas tika nodoti policijai.
Vēršam uzmanību, ka ikviena šāda krāpnieku radīta ierīce tiek nodota valsts policijai, lai varētu veikt lietas izmeklēšanu.
Nordea banka aicina ikvienu iedzīvotāju, kas pamana šķietami aizdomīgas ierīces, kas novietotas uz bankomāta vai naudas nesaņemšanas gadījumā zvanīt uz bankomātā norādīto tālruņa numuru, neatejot no bankomāta."