Kā informēja "Gemius" sabiedrisko attiecību un komunikācijas speciāliste Elīna Platonova, lielāko no "gemiusAudience" pētījumā esošajiem kolektīvās iepirkšanās portālu "perkamkopa.lv" jūnijā, tāpat kā pirms gada šajā periodā, apmeklējuši 10% no visiem interneta lietotājiem. Arī interneta veikalos pieejamo preču meklēšanas un cenu salīdzināšanas lapas "kurpirkt.lv" auditorijas lielums gada laikā būtiski nav mainījies - jūnijā to apmeklējuši 11% Latvijas interneta lietotāju.
23% no abu portālu auditorijas jūnijā apmeklējuši gan "perkamkopa.lv", gan "kurpirkt.lv".
Jau vēstīts, ka kopumā internetā iepērkas jau 71% Latvijas interneta lietotāju, kas ir par 4% vairāk nekā šajā laikā pirms gada. Visbiežāk šādu iespēju izmanto iedzīvotāji vecumā no 25 līdz 34 gadiem, liecina "Gemius" jūnija aptauja.
Aktīvākie pircēji internetā ir sievietes un speciālisti/biroja darbinieki.
Vismaz reizi gadā internetā iepērkas 844 000 Latvijas interneta lietotāju vecuma grupā no 15 līdz 74 gadiem. Salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, tas ir pieaugums par 4%. No visiem, kas iepērkas internetā, 16% atzinuši, ka pirkumus veic gandrīz katru mēnesi, 33% - dažas reizes gadā, bet 22% reizi gadā vai retāk.
Pētījums tiek veikts, izmantojot anonīmas aptaujas anketas internetā.
"Gemius" ir interneta pētījumu un biznesa konsultāciju uzņēmums, kas piegādā datus interneta vidē bāzētiem uzņēmumiem, monitorē interneta datu plūsmu interneta lapās, servē un mēra interneta reklāmas kampaņas, kā arī analizē interneta lietotāju aktivitāti.
"Gemius" ir dibināts 1999.gadā un darbojas 30 tirgos Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā.
Latviju pārstāvošais uzņēmums SIA "Gemius Latvia" reģistrēts 2008.gadā ar pamatkapitālu 2845 eiro (2000 latu). Tā 100% daļu pieder Polijā reģistrētajam uzņēmumam "Gemius SA".
SIA "Gemius Latvia" 2012.gadā strādājusi ar 65 910 eiro peļņu, apgrozījums bijis 265 910 eiro.