Cilvēki pauž neizpratni par veloceliņa izbūvi tieši šajā ielā, tam paredzot vienu auto joslu, jo tagad jau dienas vidū ielā veidojas pamatīgi sastrēgumi. Krietni apgrūtināta nu esot arī pagriešanās uz Čaka vai Barona ielām. Līdz ar veloceliņu pazudusi arī iespēja noparkot auto, bet citi ironizē, ka velobraucēji tāpat brauc pa ietvi, kas esot tam piemērota un pietiekami plata.
Savukārt Rīgas domes satiksmes departamenta pārstāve Ilze Dišlere portālam "Delfi" norādīja, ka jaunieviestās velojoslas radītās neērtības mazināsies, kolīdz velojosla tiks pilnībā pabeigta.
"Katras izmaiņas satiksmes organizācijā pilsētā rada zināmu diskomfortu, sevišķi jau autovadītājiem, kuriem jāpielāgojas jaunajiem apstākļiem un jāmaina ikdienas braukšanas paradumi. Autovadītājiem gan būtu jāsaprot, ka riteņbraucēju skaits Rīgā aug ar katru dienu. Turklāt arī pilsētas mērs Nils Ušakovs jau pavasarī publiski paziņoja, ka uz Rīgas ielām būs šādas velojoslas visā pilsētas centrā. Tādējādi radot apstākļus, lai pilsētā samazinātos gaisa piesārņojums," sacīja Dišlere.
Viņa uzsver, ka velojoslas izveide Lāčplēša ielā ir nupat uzsākta. Pagaidām velojosla ir tikai vienā virzienā, taču plānots, ka tā būs abās ceļa pusēs. Visi apzīmējumi vēl nav tapuši, kolīdz tas tiks pabeigts, cerams, ka situācija uzlabosies. Tiek uzstādītas arī jaunas zīmes satiksmes regulēšanai. Plānots, ka velojoslas pilnībā tiks pabeigtas līdz nākamās nedēļas beigām, uzsvērs pašvaldības pārstāve.
Karstas diskusijas veloceliņš raisījis arī sociālajos tīklos.