Nedaudz vairāk nekā 4 metrus platais tilts ļauj ātrāk braucošajiem velosipēdiem ērti apdzīt lēnāk braucošos kravas velosipēdus abos virzienos.
"Kamēr Latvijas sabiedrība nespēj pieņemt daļas ielas atvēlēšanu riteņbraucējiem, dāņi būvē velo ātrumtrases," raksta Gusts.

"Vairākumam riteņbraucēju vajadzēs mazāk par minūti, lai šķērsotu jauno tiltu, bet tā ir tikai daļa no Kopenhāgenas 360 km garās velo celiņu infrastruktūras. Šobrīd vairāk nekā 50% pilsētas iedzīvotāju ceļu uz darbu mēro ar velosipēdiem.

To var izskaidrot ar kultūru, kas atbalsta riteņbraukšanu, bet nenoliedzami arī ar infrastruktūru, kas dara to pašu: "zaļie satiksmes viļņi" riteņbraucējiem, ar apmali atdalīt riteņbraucēju celiņi uz katras nopietnākas ielas, josla auto novietošanai kā buferis starp velo un auto satiksmi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!