"Neskatoties uz to, ka blakus viņiem sēdēja sieviete ar mazu bērnu, apsargs nevilcinājās un sāka izpildīt savus 'pienākumus' - ļoti rupjā veidā, satverot aiz drēbēm, lika jauniešiem izkāpt no transporta. Tie mēģināja paskaidrot situāciju, bet apsargam bija vienalga. Puišiem, starp citu, bija nopirktas biļetes.
'Koblenz' darbinieks lika vadītajam noņemt trolejbusa stangas un lūdza visus pasažierus izkāpt ārā. Apjukušais vadītājs pat neatgrieza naudu par biļetēm. Jaunieši, negribēdams traucēt pārējiem, gribēja izkāpt no trolejbusa, bet apsargs nelaida un tik stipri pagrūda vienu no viņiem, ka puisis atsitās ar galvu pret sienu.
Izrādījās, ka jaunieši iekāpa transportā vienlaicīgi ar divām tantiņām. Viena no tām apsēdās un aizņēma vietu otrai, puisis to nepamanīja un apsēdās blakus. Tie sāka strīdēties, un tantiņa pēc kāda laika aizgāja pie vadītāja un palūdza izsaukt policiju.
Šīs problēmas dēļ apsargs uzbruka puisim visu pasažieru priekšā, pat nenoskaidrojot situāciju. Turklāt, 'drosmīgais' apsargs pilnīgi ignorēja citu pasažieru vārdus, kuri apgalvoja, ka jaunieši nav vainīgi. Lūk, kā mēs dzīvojam. Bet tās divas tantiņas, padarījušas netīros darbus, vienkārši aizgāja prom".
Sūtiet savas reportāžas un saņemiet balvu - dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet nereģistrētajiem autoriem reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!
SIA Koblenz Drošība komentārs
Komentē Raivis Terinks, SIA 'Koblenz Drošība' valdes priekšsēdētājs.
"‘Koblenz Drošība’ saskaņā ar līgumu ar RP SIA ‘Rīgas Satiksme’, nodrošina apsardzes pakalpojumus sabiedriskajam transportam.
Minētās personas atteicās izkāpt, un pat pretojās darbiniekam, tādēļ trolejbuss tika aizkavēts. Abas personas nodotas policijai. Jāpiemin, ka apsardzes darbinieks speciālos līdzekļus vai cīņas paņēmienus pret personām nepielietoja, un apgalvojumi, ka kāds ticis piekauts, ir stipri pārspīlēti.
‘Koblenz Drošība’ katru dienu saņem vidēji desmit izsaukumus uz sabiedrisko transportu Rīgā. Parasti jāizved iereibušas personas, kas ar savu izskatu vai netīrību traucē citiem pasažieriem, kā arī huligāni vai konfliktējošās personas. Dažreiz šīs situācijas traucē pasažieriem, bet jāsaprot, ka mūsu darbs ir vērsts tieši uz drošību un ērtībām.
Četru gadu laikā ‘Koblenz Drošība’ nav saņēmusi pasažieru un sabiedriskā transporta uzņēmuma sūdzības.
Diemžēl šajā gadījumā tieši divu konfliktējošu personu uzvedība radīja neērtības trolejbusa pasažieriem".