Atbildot uz jautājumu, vai Saeimas deputāts drīkst filmēt savu darbu plenārsēžu zālē un Saeimā kopumā, Juridiskā biroja vadītājas vietniece Anita Kozlovska novembrī sniegtajā atbildē norādīja, ka normatīvajos aktos nav noteikts vispārēja rakstura aizliegums deputātam filmēt Saeimas sēžu zālē un parlamentā kopumā. Saeimas Kancelejas "Nolikumā par parlamenta ēku apmeklējumu" paustais, ka sēžu zālē aizliegts filmēt, nav attiecināms uz deputātiem.
Vienlaikus juristi norāda, ka par Saeimas un komisiju slēgtajām sēdēm var sniegt ziņas tikai ar Saeimas vai komisijas prezidija atļauju. Otrkārt, citu deputātu darbības fiksēšana un publiskošana var kavēt viņu funkciju izpildi, jo netieši no Satversmes 31.panta izriet parlamentāriešu tiesības neizpaust, kuras personas viņiem uzticējušas kādus faktus vai ziņas.
Treškārt, citu personu filmēšana var aizskart šo personu tiesības uz privāto dzīvi. Privātuma aizsardzības kontekstā nozīme var būt tam, vai persona ir publiska, piemēram, politiķis, vai arī tas ir bērns, kurš ekskursijā apmeklē Saeimu. Interese par šādām personām to privātās dzīves aspektā var tikt aizsargāta dažādās pakāpēs. Ceturtkārt, ja filmēšana traucē vai kavē deputāta vai Saeimas darbinieka pienākumu pildīšanu, tad šāda deputāta rīcība var tikt vērtēta saistībā ar iespējamu Kārtības ruļļa, tostarp deputāta ētikas kodeksa, pārkāpumu.
Kā piekto aspektu Juridiskais birojs min īpašo regulējumu attiecībā uz ierobežotas pieejamības informācijas izpaušanu.
Juridiskais birojs arī piebildis, ka nesniedz oficiālus likuma skaidrojumus un nevērtē konkrētas lietas apstākļus, tāpēc izsaka tikai viedokli par abstraktiem tiesību jautājumiem, kas citām personām nav saistošs.
Deputāts Kaimiņš regulāri izmanto iespēju filmēt savus kolēģus un citas personas, kas uzturas Saeimā, daļu no safilmētā materiāla publicējot savā videoblogā.