Priekšvēlēšanu aģitācijas likums paredz, ka vēlēšanu dienā un dienu pirms priekšvēlēšanu aģitācijas materiālu izvietošana internetā ir aizliegta, un Rīgas mēra Nila Ušakova (S) sociālā tīkla "Twitter" profilā ievietotais attēls ar partijas "Saskaņa" logo, saraksta numuru un uzsaukumu "Balso par savām interesēm!" "nepārprotami atbilst" likumā iekļautajai aģitācijai, secinājusi Rīgas pilsētas Ziemeļu rajona tiesa.
Likums nosaka, ka priekšvēlēšanu aģitācija ir politiskās partijas, politisko partiju apvienības, vēlētāju apvienības vai deputāta kandidāta reklamēšana plašsaziņas līdzekļos vai citādā veidā, ja tā satur tiešu vai netiešu aicinājumu balsot par vai pret kādu politisko partiju, to apvienību, vēlētāju apvienību vai deputāta kandidātu.
Balstoties likuma normā, tiesa secinājusi, ka apgalvojums, ka "Twitter" kontā ievietotais teksts nav uzskatāms par priekšvēlēšanu aģitāciju, nav pamatots. Tāpat nav pamatots apgalvojums, ka Rīgas mēra sociālā tīkla "Twitter" konts ir publiski nepieejama informācija un tā domāta konkrētam personu lokam, nevis jebkuram interneta lietotājam.