Ēriks Stendzenieks
Foto: F64
Katram "Expo" nāk līdzi savi tarakāni, bet šis ir visslimākais, visaizdomīgākais manā mūžā, ko esmu pieredzējis, vērtējot iesniegtos rēķinus par Latvijas dalību šovasar gaidāmajā "World Expo" izstādē Milānā, portālam "Delfi" norādīja reklāmas speciālists Ēriks Stendzenieks.

"Es nezinu, izņemot "Instagram" pozīciju, kas tāmē vēl bijis piekabināts klāt. Var jau būt, ka tur vesela redakcija strādā tikai uz "Instagram", lido pirmajā klasē un fotografē ar visaugstākās raudzes fotoaparātiem. Man dzīve ir mācījusi - nespried, ja tev nav pilnīga aina. Taču, kā "Expo" iekšējās virtuves sekotājs no 1998.gada un kā 1998.gada "Expo" autoru darba grupas dalībnieks, es varu teikt, ka katram "Expo" nāk līdzi savi tarakāni, bet šis ir visslimākais, visaizdomīgākais "Expo" manā mūžā," norādīja !MOOZ radošais direktors.

Atbildot uz jautājumu par "Instagram" pozīcijas izmaksu adekvātumu, Stendzenieks atbildēja, ka tikpat labi varētu piestādīt 15 000 eiro tāmi par šo telefonsarunu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!