Procentuāli lielākā daļa (28%) Latvijas interneta lietotāju 2014.gadā pēc nodarbošanās bija speciālisti/biroja darbinieki. Otra populārākā profesija starp interneta lietotājiem bija darbinieks/tehniskais darbinieks (16%).
Lai arī mājsaimnieces 2014.gadā veidoja tikai 4% no visas interneta auditorijas, vidēji uz vienu lietotāju tieši mājsaimnieces veltīja visvairāk laika interneta pārlūkošanai – aptuveni 30 stundas un 33 minūtes mēnesī. Tas ir par astoņām stundām vairāk nekā vidējais rādītājs - 22 stundas un 31 minūte.
Samērā aktīvi internetā laiku pavadīja arī lauksaimnieki un pensionāri - vidēji 27 stundas un 49 minūtes mēnesī. Ievērojami retāk internetā bija sastopami augstākā/vidējā līmeņa vadītāji un studenti – vidēji viens lietotājs internetā pavadīja 19 stundas mēnesī.
Saskaņā ar "gemiusAudience" pētījuma datiem, 2014.gada decembrī sievietes veidoja 52% no visas interneta auditorijas. Sievietes bija arī tās, kas pavadīja internetā visvairāk laika (vidēji 23 stundas un 10 minūtes pie datora), kamēr vīrieši sērfoja internetā par stundu mazāk, vidēji 21 stundu un 49 minūtes.
Decembrī katra sieviete pieslēdzās internetam vidēji 107 reizes un pavadīja tajā par stundu vairāk laika nekā vīrieši.