{132697de-8f16-bc17-b335-29ca5f9296c0}
Foto: LETA

Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP) ceturtdien apstiprināja Latvijas Televīzijas (LTV) valdes mērķus 2015.gadam, kas paredz arī ieņēmumu palielināšanu no reklāmām un sponsoriem, aģentūru LETA informēja NEPLP pārstāvji.

LTV valdes mērķi paredz saglabāt LTV kanālu kopējo skatīšanās laika daļu vecuma grupā 4+ lielāku par 17%, LTV1 skatīšanās laika daļu 35 līdz 64 gadu vecu skatītāju auditorijā saglabāt lielāku par 9%, liecina NEPLP mājaslapā publicētais sabiedriskais pasūtījums LTV 2015.gadā. Tāpat LTV valdei uzdots līdz 2015.gada beigām palielināt LTV interneta platformu ("ltv.lv un "lsm.lv") sasniegto interneta auditoriju līdz 24 000 unikālajiem lietotājiem mēnesī.

Valdes mērķi 2015.gadam paredz nodrošināt finansējuma pieaugumu attiecībā pret 2014.gadu, palielinot reklāmas ieņēmumus un sponsoru ieņēmumus, kā arī palielināt LTV skatītāju apmierinātību ar satura kvalitāti un uzticēšanās indeksu LTV saturam līdz 70%.

Tāpat LTV vadības mērķi ietver virkni uzdevumu satura uzlabošanai, aktivitātes mārketinga un pašreklāmas jomā, strukturālas reformas, kā arī uzdevumus tehnoloģiskajā un finanšu jomās.

Kā ziņots, 5.februārī NEPLP apstiprināja Latvijas Radio valdes mērķus un uzdevumus 2015.gadam, kas paredz jaunajai vadībai izstrādāt priekšlikumus radio struktūras izmaiņām, ieviest struktūrvienību izmaksu kontroles sistēmu un citas izmaiņas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!