Uzņēmumā gan uzsver, ka patlaban LAU labo tikai satiksmei bīstamās bedres. Pie pašreizējiem laika apstākļiem, kad gaisa temperatūra dienas laikā ir virs nulles un naktī zem nulles, bedru aizpildīšanas metode ir aukstā asfalta tehnoloģija. Satiksmei bīstamās bedres tiek labotas neatkarīgi no laika apstākļiem.
Satiksmei bīstamo bedru remonta mērķis ir novērst avārijas situācijas un nodrošināt satiksmes drošību līdz brīdim, kad bedres iespējams salabot atbilstošos laika apstākļos un ar ierastajām tehnoloģijām. Iestājoties tehnoloģijai atbilstošiem laika apstākļiem, proti, diennakts vidējā gaisa temperatūra ir virs plus pieciem grādiem pēc Celsija, LAU sāks masveida bedru remontu uz melnā seguma valsts autoceļiem.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit