Delfi foto misc. - 40324
Foto: LETA

Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmuma "Rīgas satiksme" Pieteikuma reģistrā no šā gada februāra līdz aprīlim iegrāmatotas 13 sūdzības par apsardzes uzņēmuma "Koblenz drošība" ("Koblenz") apsargu darbu, pavadot biļešu kontroles reidus sabiedriskajā transportā, pastāstīja "Rīgas satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis.

Viņš norādīja, ka astoņas pretenzijas bijušas saistībā ar apsardzes darbinieku rupju izturēšanos pret klientiem, trīs sūdzības par to, ka apsardzes darbinieki sabiedriskajā transportā brauc bez maksas un aizņem sēdvietas, savukārt divas pretenzijas par to, ka kontrolierus pavada apsardzes darbinieki.

Vienlaikus viņš minēja, ka saņemta arī sūdzība par pašvaldības policijas darbinieku, kurš neesot runājis valsts valodā.

"Minētajā laika posmā ir reģistrēti 25 pieteikumi ar informatīva rakstura jautājumiem par apsardzes darbinieku tiesībām un pienākumiem un klientu komentāri sociālajos tīklos par apsardzes darbinieku pievienošanos kontrolieriem kontroles laikā," piebilda Zaķis.

Tāpat viņš pastāstīja, ka "Rīgas satiksmes" Pieteikuma reģistrā klientu jautājumi, pretenzijas vai pateicības nonāk pa četriem kanāliem - pastu, bezmaksas tālruni, sociālajiem tīkliem un elektronisko pastu.

"Koblenz" apsargi biļešu kontroles reidus sabiedriskajā transporta sāka pavadīt neilgi pēc biļešu cenu kāpuma 1.februārī.

"Rīgas satiksme" nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!