"Esmu par to pārliecināts personīgi un saprotu, ka šobrīd ir arī politisks konsenss par to, ka tas ir jādara. Nav vienprātības par to, kādā veidā to darīt un kā kompensēt zaudējumu sabiedriskām raidorganizācijām. Te risinājums pamatā jāatrod Nacionālajai elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomei," skaidro mediju politikas uzraugs.
Lēmumā, kad sabiedriskie mediji iziet no reklāmas tirgus, viņš saredz pamatotu ievadu nozares sakārtošanai. Skaidrāk nošķirsies šo dažādo mediju funkcionalitāte sabiedrības izpratnē un tad arī trešā LTV kanāla izveide būtu ar lielāku informatīvo pamatotību.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit