Jurmala new logo - 4
Foto: Publicitātes attēli
Jūrmalā pieņemta jauna kūrortpilsētas zīmola attīstības un ieviešanas stratēģija 2015.-2018.gadam, kā arī izstrādāta jauna vizuālā identitāte, kas kopumā izmaksājusi 46 tūkstošus eiro, informēja pilsētas domē.

Jūrmalas mērs Gatis Truksnis uzsvēris, ka Jūrmalai ir jāpiesaista vairāk viesu no Ziemeļvalstīm un Rietumiem un jāmazina pilsētas apmeklēšanas sezonalitāte. Pilsētas zīmola stratēģiju izstrādājusi "DDB Worldwide Latvia", vizuālās identitātes autors ir "Asketic".

Jūrmalas pilsētas domes Mārketinga nodaļas vadītāja Eva Juhņēviča stāsta, ka bija jārada pilsētas zīmols, kas atbilst tik dažādajai Jūrmalai un uzrunā visas mērķauditorijas - Latvijas un Jūrmalas iedzīvotājus, uzņēmējus, viesus no Ziemeļu, Rietumu un Austrumu reģioniem. Zīmolam bija jāatspoguļo, ka Jūrmala nav tikai vasaras atpūtas pilsēta, un "neapšaubāmi jābūt spēcīgākam par pagātnes sentimentu un simboliem".

Kā galvenās Jūrmalas vērtības noteiktas labsajūta un labklājība. Jūrmalas pilsētas jaunā zīmola stratēģijas pamatā ir fokuss uz cilvēka vēlmēm un vajadzībām, norādījis "DDB Latvia" stratēģiskais direktors Kristaps Siliņš.

Kūrortpilsēta atteikusies no tradicionālajām piejūras pilsētu krāsām, zilās un dzeltenās, saglabājot tās tikai karogā un ģerbonī. Logotipā atspoguļots smilšu reljefs, kas simbolizē pilsētas dabīgo, harmonizējošo ritmu. Tas pamatā lietojams baltā, melnā un Jūrmalas smilšu zeltainajā krāsā, atsevišķos gadījumos lietojama arī sarkanā krāsa.

"Dzīves kvalitāti raksturo dabīgs un līdzsvarots dzīves ritms - darbā, atpūtā, gadalaikos, pilsētvidē, Jūrmalas viļņos un smilšu ritmiskajā reljefā. Šo ritmu esam ietērpuši vizuālā valodā, izveidojot grafisku elementu kopumu, kuri ļauj par Jūrmalu stāstīt ar tīru, vienotu un tikai šai pilsētai raksturīgu balsi," skaidro "Asketic" dizainers Miķelis Baštiks.

Viens no Jūrmalas pilsētas attīstības stratēģijā 2010-2030 izvirzītajiem galvenajiem ilgtermiņa attīstības mērķiem ir starptautiski pazīstams veselības kūrorts. Jūrmala ir otrais populārākais ārvalstu tūrisma galamērķis Latvijā pēc galvaspilsētas Rīgas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!