Foto: LETA

Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" izvērtēs starpgadījumu, kas radies kompānijas stjuartei un deputātam Artusam Kaimiņam (LRA), portālam "Delfi" norādīja kompānijas viceprezidents komunikācijas jautājumos Jānis Vanags.

Vienlaikus "airBaltic" atvainojas Kaimiņam par radītajām neērtībām saistībā ar "runāšanu klientu valodā". Vanags skaidroja, ka kompānijas prioritāte ir darbs klienta valodā. Ierastā kārtība ir tāda, ka informācija pasažieriem tiek sniegta angļu un latviešu valodā, bet, tā kā kopumā "airBaltic" ir 60 galamērķi 30 pasaules valstīs, bieži vien, ierodoties konkrētā valstī, informācija tiek sniegta ar citās valodās.

"Piemēram, ierodoties Viļņā, visticamāk, apkalpe sniegs informāciju arī lietuviski, bet Itālijā kapteiņa uzruna būs itāļu valodā," sacīja Vanags.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!