Izmantojot pašvaldības uzņēmumu "Rīgas satiksme" (RS), bez konkursa tiesības izvietot reklāmu apmēram 800 sabiedriskā transporta pieturvietās saņēmis ar Rīgas domes (RD) politisko vadību saistīts uzņēmums, svētdien vēsta Latvijas Televīzijas raidījums "de facto".
Šobrīd RD top jauns dokuments, kas turpmāk uzņēmumam nodrošināšot lielākas privilēģijas nekā citiem.
Jau ilgstoši uzņēmums "Baltic media line" no RD kapitālsabiedrībām ieguvis ekskluzīvas tiesības uz to rīcībā esošiem objektiem izvietot reklāmas. ,,Baltic media line" pieder uzņēmumam "Pilsētas līnijas", kas jau ilgstoši izvieto reklāmu galvaspilsētas sabiedriskajā transportā un tagad arī pieturvietās. Saskaņā ar raidījumā vēstīto, "Pilsētas līnijas" shēmā darbojas kā starpnieks, jo reālie darbu izpildītāji un reklāmas laukumu iznomātāji ir vides reklāmu kompānija "JCDecaux".