No jūlija satiksmei būs pieejamas saremontētas četras joslas uz Salu tilta. Savukārt atjaunošanas darbi pārvirzīsies uz brauktuves pēdējām divām joslām - virzienā no centra uz Pārdaugavu, Rīgas domes Satiksmes departamenta direktora Vitālija Reinbaha teikto atreferē aģentūra LETA.
Reinbahs apliecināja, ka visi būvdarbi notiek pēc grafika un līdz šā gada beigām tiks pabeigts Salu tilta pirmais posms. Tā laikā tiks veikta Salu tilta lielā un mazā tilta pār Daugavu renovācija, septiņu estakāžu un četru gājēju tuneļu remontdarbi, gājēju drošībai tuneļos zem tilta tiks uzstādīts LED apgaismojums un videokameras, savukārt velobraucējiem un personām, kas pārvietojas ratiņkrēslā, tiks nodrošinātas ērtas nobrauktuves.
Savukārt no nākamā gada sāksies būvdarbi otrajā posmā, kas tiks pabeigti 2018.gadā.
Salu tiltu pēc Rīgas domes pasūtījuma par 8,74 miljoniem eiro, neieskaitot pievienotās vērtības nodokli, rekonstruē pilnsabiedrība "LNK Industries", ko veido trīs būvniecības un ražošanas uzņēmumi - "Latvijas tilti", "Enfort" un TTS. Iepriekš neplānotie tilta rekonstrukcijas darbi pašvaldībai izmaksāja 1,5 miljonus eiro.
Salu tilts būvēts no 1968. līdz 1976.gadam, un kopš tā laika tilts nebija piedzīvojis būtiskus remontdarbus. Betona apmetums un seguma virskārta bija nokalpojusi, gājēju tunelim vairs nebija apgaismojuma, arī deformācijas šuves nepildīja savas funkcijas.