Stacionāro fotoradaru uzstādīšana ir sevi attaisnojusi – ar tiem aprīkotajos ceļu posmos ārpus apdzīvotām vietām pēdējā pusgadā nav bojā gājušo, savukārt ceļu satiksmes negadījumu skaits vidēji samazinājies par 67%, bet cietušo – par 44%, salīdzinot ar laiku, kad mērierīces vēl nebija uzstādītas, portāls "Delfi" uzzināja Ceļu satiksmes drošības direkcijā (CSDD).
Piemēram, pie Garciema un uz Daugavpils šosejas - pie pagrieziena uz Saulkalni, negadījumi un cietušie nav reģistrēti vispār, proti, samazinājums ir 100%. Uz Jelgavas šosejas, ap divu līmeņu satiksmes mezglu ar autoceļu Salaspils - Babīte (autoceļš A8, Rīga - Jelgava - Lietuvas robeža, 15.-17.km), negadījumi samazinājušies teju uz pusi jeb par 49%, bet cietušie par 100%. Līdzīga situācija ir uz tās pašas Jelgavas šosejas, bet pie Ozolniekiem (30.-32.km) - negadījumi samazinājušies par 39%, bet cietušie - par 100%. Tāpat negadījumi un cietušie nav reģistrēti ap radaru, kas atrodas uz autoceļa Tīnūži - Koknese 20,4.kilometrā, informē CSDD.
Savukārt informācija no VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) ātruma uzskaites vietas, kas atrodas Daugavpils šosejas (autoceļš A6, Rīga - Daugavpils - Krāslava - Baltkrievijas robeža) 23.kilometrā jeb 1,5 kilometrus no abiem radariem, liecina, ka pirms radaru uzstādīšanas vidējais ātrums bija teju 100 km/h (2014.gada jūlijā: 98,6 km/h), bet pēc radara uzstādīšanas šī gada pavasarī tas samazinājies un caurmērā ir 95,5 km/h, atzīmē direkcijā.