Kuģis devies maršrutā no Rīgas uz Ventspili un ap pusnakti uzskrējis uz sēkļa Daugavas kreisajā krastā, izejot no Rīgas ostas teritorijas. Kā skaidroja birojā, šāda veida avārijas ostas akvatorijā notiek ļoti reti un pēdējo 15 gadu laikā tādas nav bijušas.
Kā vienu no iemesliem, kāpēc kuģis varēja uzskriet uz sēkļa, birojā min iespējamo stūres iziešanu no ierindas, taču tas tikšot pārbaudīts izmeklēšanas gaitā.
Krasta apsardzes dienesta pārstāve Līva Veita pastāstīja, ka dienests pēc materiālu saņemšanas no Valsts policijas sarīkos administratīvo sēdi, kurā lems par personu atbildību notikušajā un soda apmēru.
Administratīvo pārkāpumu kodeksā par atrašanos uz kuģa alkohola ietekmē maksimālais sods paredzēts līdz 700 eiro. Jūrlietu pārvaldes un jūras drošības likums paredz, ka jūrniekiem, atrodoties uz kuģa, alkohola koncentrācija asinīs no sardzes brīvajā laikā nedrīkst pārsniegt 0,5 promiles. Savukārt jūrnieki atturas no alkohola lietošanas ne mazāk kā četras stundas pirms sardzes sākšanas un nedrīkst to lietot sardzes vai citu dienesta pienākumu veikšanas laikā.
Kā ziņots, naktī uz sestdienu Daugavgrīvā uz sēkļa uzskrēja ar Latvijas karogu kuģojošais tankkuģis "Flagman 1". Neviens cilvēks šajā incidentā necieta un no kuģa naftas produkti neizplūda.
Kapteiņa izelpā pēc avārijas konstatētas 2,34 promiles alkohola, informēja Valsts policijas preses pārstāvis Toms Sadovskis. Notikuma vietā policijas darbinieki fiksēja reibumu nepieciešamajos dokumentos, kā arī sastādīja ūdens satiksmes negadījuma protokolu. Šobrīd visi materiāli nosūtīti Krasta apsardzei turpmākai izmeklēšanas veikšanai.
Kā liecina internetā pieejamā informācija, kuģis "Flagman 1" ir būvēts 1982.gadā, tas ir 81 metru garš un 14 metrus plats. Televīzijas raidījums "LNT Ziņas" vēstīja, ka kuģis pieder kādai Igaunijas kompānijai.