Rīgas dome tērēs vairāk nekā 726 000 eiro, lai trīs gadu laikā vairākās televīzijas programmās divas lappuses būtu veltītas Rīgas domes aktualitātēm. Šādi nolemts aizvietot pašvaldības izdevumu "Rīga.lv", kas rīdzinieku pastkastītēs nāca vairāk nekā gadu pirms Saeimas vēlēšanām un tika likvidēts uzreiz pēc tām. Papildus izmaksām par izvietošanu, vēl 100 000 eiro ik gadu dome tērēs, lai šos materiālus uzrakstītu domes pieaicinātie autori.
Vasarā ticis rīkots konkurss un tajā uzvarēja vienīgais pretendents, Kozlova bijušās sievas uzņēmums SIA "Mediaservice". Tas izvieto reklāmu gan televīzijas programmās, gan laikrakstos "Subbota", "Latvijskije Vesti" un "7 super-sekretov".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit