Pastkaste ar reklāmas bukletiem
Foto: DELFI Aculiecinieks
Vērienīgā Rīgas domes konkursā par reklāmas materiālu izvietošanu uzvarējis Rīgas domes deputāta Andreja Kozlova ("Saskaņa") bijušās sievas Janīnas Tolkunovas uzņēmums, ziņo LTV raidījums "de facto".

Rīgas dome tērēs vairāk nekā 726 000 eiro, lai trīs gadu laikā vairākās televīzijas programmās divas lappuses būtu veltītas Rīgas domes aktualitātēm. Šādi nolemts aizvietot pašvaldības izdevumu "Rīga.lv", kas rīdzinieku pastkastītēs nāca vairāk nekā gadu pirms Saeimas vēlēšanām un tika likvidēts uzreiz pēc tām. Papildus izmaksām par izvietošanu, vēl 100 000 eiro ik gadu dome tērēs, lai šos materiālus uzrakstītu domes pieaicinātie autori.

Vasarā ticis rīkots konkurss un tajā uzvarēja vienīgais pretendents, Kozlova bijušās sievas uzņēmums SIA "Mediaservice". Tas izvieto reklāmu gan televīzijas programmās, gan laikrakstos "Subbota", "Latvijskije Vesti" un "7 super-sekretov".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!