Komentējot pretrunīgos viedokļus saistībā ar vakar Garkalnē notikušo avāriju un paziņojumus, ka sportistiem nebūtu vēlams trenēties, braucot gar šosejas malu, sportists savā "Facebook" profilā uzsver, ka problēma nav procesā, bet gan savstarpējā attieksmē vienam pret otru. Ja Rīgā lielākais bieds riteņbraucējiem ir satiksmes mikroautobusi, uz šosejām tās ir kravas automašīnas, kas neaprēķina to gaisa masu, kas ietekmē riteņbraucējus, ja tos apdzen pārāk tuvu.
Teorētiski varētu sportistus pavadošās automašīnas padarīt vēl pamanāmākas, spriež Viļumovs. "Ko vēl var izdomāt, lai pamana? Divas ugunis uzlikt un virziena rādītāju, pa kuru pusi apdzīt? Kādu pazīšanās zīmi mēs liksim tiem autovadītājiem, kas pa šoseju velkas uz 60-70 kilometriem stundā?" vaicā sportists.
Viņš norāda, ka Rietumeiropā riteņbraukšanas kultūra ir attīstīta un ir padomāts par infrastruktūru viņu ērtībām. Viņš profilā ievietojis arī bildes no velosportistu treniņiem citās Eiropas valstīs, kurās uzskatāmi ir redzams, ka arī šīs riteņbraucēju vienības nav daudz vairāk aprīkotas par to, kā tas ir Latvijā. Sportists atgādina, ka arī vakar notikušajā negadījumā iesaistītā kluba treneris ir ar mūža pieredzi riteņbraukšanā, automašīna bija marķēta, visiem bērniem bija ķiveres un visiem bērniem bija riteņbraucēju apliecības.
Nobeigumā viņš piemin, ka Latvijas riteņbraucējs Romāns Vainšteins 2000.gadā izcīnīja pasaules čempiona titulu šosejas riteņbraukšanā.
Kā ziņots, pirmdien uz Vidzemes šosejas Garkalnē, kravas automašīnai "Scania" saduroties ar vieglo automašīnu "Opel Vectra", tā pēc sadursmes ietriekusies vairākos riteņbraucējos - 11 bērnos, kuri bija devušies treniņa braucienā. Kā informēja Valsts policijas preses pārstāvis Toms Sadovskis, vieglā automašīna bijusi pavadošā automašīna riteņbraucēju grupai. Aiz tās aizvējā braucis arī viens 12 gadus vecs zēns, kurš cietis vissmagāk.